Sposoby Wysyłki

Zamówienia:

  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem informację o przyjęciu zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego lub e-mailowego kontaktu z Klientem celem weryfikacji zamówienia lub danych kontaktowych Klienta.
  • Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Czas realizacji zamówienia:

  • Większość zamówień staramy się obsługiwać w standardzie 24 godziny. W przypadku braków na stanie magazynowym czas realizacji może wydłużyć się do 5 dni roboczych. O wszelkich opóźnieniach w realizacji zamówienia klient jest informowany drogą mailową.
  • Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki. Przesyłki są dostarczane:
    a) Poczta Polska - przesyłka ekonomiczna, czas dostawy to zazwyczaj około 2 dni roboczych od daty nadania.

    b) Kurier Siódemka – dostawa następnego dnia roboczego po nadaniu paczki.
     

 Płatności dostępne w sklepie:

W serwisie  istnieje możliwość wyboru jednej z trzech form płatności:

  • przelew bankowy bezpośrednio na konto naszej firmy:
    mBank 26 1140 2017 0000 4202 0828 4855
     
  • za pobraniem - uregulowanie kwoty pobrania u listonosza, w urzędzie pocztowym przy odbiorze przesyłki (za zaliczeniem pocztowym) lub u kuriera.